Kärlek

Kärlek

Så många har läst i bloggen

söndag 2 oktober 2011

Dippa och Spomb


Jag har fått tokdille på dippa och jag har dippat in lite bollar i lite olika dippor som jag hade tänkt bara låta stå. Jag har dippat Shitty Lobster i SL-dippa och Shellfish Plum i SP-dippa, sen har jag även en burk från Dynamite baits i smaken Spicy tuna sweet chili som jag har dippat i tillhörande dippa, Några sliskiga jordgubbs popups från Nash har åkt ner i en fruktdippa och Ett gäng The source från Dynamite baits har åkt ner i en Shellfish squid dippa från Nash kanske inte världens mest optimala blandning men jag tror det kan bli farligt.

Jag har även införskaffat en Spomb. Jag fick möjligheten att testa en Spomb på ÖDCC och jag tyckte att det va en mycket smart uppfinning så självklart va jag tvungen att införskaffa en sådan. / Skitfiske

1 kommentar: