Kärlek

Kärlek

Så många har läst i bloggen

söndag 22 juli 2012

ATTs på ingång

Jag kommer från och med månadsskiftet att köra med ATTs alarm till mitt karpmete. Jag ser verkligen fram emot att köra med dessa larmen. Jag har tyvärr haft lite problem med mina "gamla" Epic larm. Jag känner nu att jag vill ha enkelhet, inte för många finesser. Tankarna går - Många finesser - många problem - lite finesser - lite problem. Jag har 3 st blå Korda stows, så det fick bli 3 st blå ATTs. Jag måste tillägga att Metebolaget som jag köpte mina Epic av har skött detta på ett helt suveränt sätt. Det var inga problem att lämna tillbaka mina gamla larm. De beställde hem ATTs till mig direkt. De sa dessutom att jag kunde köra med mina Epic fram till ATTs larmen var i min ägo om jag så ville. Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar