Kärlek

Kärlek

Så många har läst i bloggen

måndag 16 januari 2012

Partiklarna anlände idag

Jag har bestämt mig för att använda mig mer av partiklar. Jag är lat så jag beställde över nätet. Jag beställde 10 kg mixen från popuptackle, ett samarbete mellan popuptackle och CC MOORE hoppas blandningen funkar fint. Såhär beskrivs mixen på popuptackle.


Partikelmix & Aniseed – fröblandning med anis

Det här är en blandning av mer än 30 olika sorters partiklar.

För att göra blandningen ännu mer lockande har dessutom anisolja tillsatts.

Sådana här blandning är alltid hypereffektiva.

Just att det är många olika fröer minskar risken för att karparna blir helt inställda på en viss sorts matbit, vilket annars är en stor risk om man t.ex. mäskar med endast hampa.

Blandningen innehåller allt karpar behöver äta - socker, stärkelse, protein, olja, vitaminer och spårämnen.

Ett säkert kort för att få den segaste karp att gå igång!

Blötläggs 24 timmar och kokas i 30 minuter.

Detta är Pop Up Tackle egen Special blanding i samarbete med Ian Moore på CC Moore

Innehåller bla :

Mini tigers, tigernut, yellow peas, majs, kidney beans, lupins, aduki beans, buck wheat, hemp, chick peas, red dari, soya beans, tares, barley, peanuts, maple peas, white dari, milo, naked oats, millet, giga majs, red majs, berlotti beans m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar