Kärlek

Kärlek

Så många har läst i bloggen

måndag 21 november 2011

Mäskat idag

Planerar ett dagspass på Onsdag i Östra dammen. Jag är ledig från jobb så det blir ett pass över dagen. Jag cyklade ner till den tänkta platsen imorse och mäskade ut blandade boilies från NASH och CC MOORE smakerna blev Monster squid ( Nash ), Monster crab ( Nash ) och Stinky XL ( cc moore ) på ett ganska stort område.

Hoppas karpen hittar mina små bollar så att de simmar omkring och håller igång lite tills jag kommer dit. Hoppas jag inte öste ut för mycket, jag körde på ganska rejält denna gången.

Jag kommer köra på CC MOORE som bete på två spö och Monster Crab på ett tillsammans med pvs sticks med blandade boilies i som jag kommer stänka ner med lite dippa.

Ska testa med flätlina, vill kasta långt, tycker det är svårt med subline som jag kör annars.

Vädermässigt ser det ut såhär änsålänge - Sydliga vindar på upp till 5 m/s och mulet tempen hamnar på ca 5 grader, inte allt för kallt. Det kommer vara vara varmt under morgondagen med så det ser bra ut. Rapport inkommer

Over and out

Kalle ( Gösen ) Jönsson

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande och höra om det blev någon indikation på larmen eller några övriga observationer.
    Om det blev av något dagspass?

    SvaraRadera