Kärlek

Kärlek

Så många har läst i bloggen

fredag 14 oktober 2011

Då va dagspasset över. Det kändes både hett och iskallt när jag kom dit. Det va minus en grad när jag gick ut.



Jag mäskade ut krossade stinky XL blandat med pellets och kikärtor. Jag körde enbart med CC MOORE stinky XL fast utan resultat. Jag blankade, fast det va riktigt skönt att komma ut i friska luften, det är riktigt najs att jag bara kan gå ner till dammen och köra ett par timmar.

Förra dagspasset gav mig en fin spegel på 5,6 KG, jag va på plats i tre timmar den gången, det tog en och en halv timme innan den small på, så jag vet att det är fullt möjligt att bara köra lite över dagen. Vissa kanske inte tycker det är lönt men det gör jag, älskar att vara ute i naturen så jag tar alla chanser jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar