Kärlek

Kärlek

Så många har läst i bloggen

söndag 16 oktober 2011

Hejsan Lillasjön

Då var det bestämt! Nästa helg bär det av till Lillasjön för det sista övernattningspasset för året för min del.
Jag har hört mycket gott om vattnet och jag vet att det finns goda möjligheter för mig att bättra på mitt PB.

Jag vet bland annat att där ska gå en sjukt fin fully scale på 17-18 Kg Det hade ju varit helt sinnes att få den som avslutning på årets karpfiske ( iallafall övernattningspass ) Dagspass lär det bli, samt fiske efter andra arter. Sebastian som jag ska fiska ihop med va där för någon helg sedan och landade två fina Fjällkarpar en lite över 6 Kg och en på strax över 9 Kg. Så det finns bra möjligheter!

Jag har senaste tiden kört nästan enbart på Shitty lobster från SBM jag funderar dock på att köra Shellfish plum från samma tillverkare, jag har en burk Shellfish plum som legat i tillhörande dippa nu sedan jag och Nils fick några burkar då vi vann ÖDCC tidigare i år, hade tänkt att köra lite mindre storlek på bollarna, tror det kan bli hett med lite sötma från Shellfish(PLUM) nu när det är lite kallare!

Återkommer med mer info

Skitfiske / Kalle ( Gösen ) Jönsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar