Kärlek

Kärlek

Så många har läst i bloggen

tisdag 11 september 2012

Fick bonuspris av SBM

Idag när jag vaknade på morgonen vid 04:15 ca så hade jag ett meddelande från Calle Larsson på Facebook, han bad mig kolla vad SBM hade gjort för mig och Sebastian för att vi vunnit ÖDCC med SBM beten. Såhär står det i meddelandet från SBM på deras sida på Facebook " Well i just found out some great news from Tester Calle larsson who helped organise the latest ÖDCC competition! The lads who won the comp where using SBM baits! So a huge congrats goes out to Sebastian Andersson and Kalle "gösen" Jönsson and as a thankyou for using our products.... Because we are so happy SBM are going to give you an extra prize! You get 1000kr each of any SBM bait you choose and a SBM t shirt each! WELL DONE LADS!!! " Otroligt kul! Så idag blev det en sväng in på kompaniet i Malmö. Idag nöjde jag mig med en burk OJ Popups och en burk OJ wafters, riktigt fint att bara gå in och hämta! Hittade som vanligt såklart massa annat trevligt med, fast det är en helt annan historia. OJ känns ruggigt heta! Riktigt riktigt kul när något man gör blir såhär uppskattat! Tack SBM!
1 månad till Parco! Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar