Kärlek

Kärlek

Så många har läst i bloggen

onsdag 25 april 2012

Roten

Körde ett pass på Rotvältan med Daniel i helgen. Vi körde Fredag till Söndag. Daniel tog platsen på dagen och jag anlände vid 00:00 jag har anlänt vid Östra nu två fredagar i rad vid den tiden, känns som man börjar få in rutinen på att rigga allt i mörker nu.

Vi mäskade Måndag och Onsdag och nu i efterhand så vet jag inte om vi mäskade för lite eller för mycket. Jag misstänker att det var för lite.

Jag körde åt vänster och Daniel körde åt höger. Jag hade en hel del pip från och till på mitt höger och vänsterspö men inte så pass att jag trodde det var Karp på.

Vi fick goda nyheter från ett annat swim där de landat två jäkligt fina speglar och hoppet tändes på nytt.
Fast det ville sig inte riktigt för oss den här gången, det enda som kom upp va en hyfsad Brax som jag tog strax efter att Daniel kört hem på söndagen. Jag satte på en mega pva strumpa med lite blandade pellets i mestadels SL pellets och sedan dubbla 16mm SL med en plastmajs och på detta tog Braxen. Det var en härlig tröstfisk trots allt.

Det var igentligen pungmesens pass! Det var kraftigt med trafik till denne lille rackarens bo, jag måste erkänna det var sjukt coolt det lilla boet.

Det var antagligen mitt sista pass med mina Gamla spö med, till nästa pass blir det mina nya Nash Entity

Det var riktigt kul att köra med Daniel och jag hoppas på fler pass ihop i år.

Lite bilder från passet nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar