Kärlek

Kärlek

Så många har läst i bloggen

söndag 11 mars 2012

Passet började idag.

Stack ner till Östra och körde med marker flötet idag. Jag hittade tre intressanta platser att fiska på. Platsen jag valt är stiffen. Jag mäskade ut en mindre hink full av partiklar och boiliekross med spomben. Först körde jag med min skyliner fast linan gick och skylinern flyter nu fint i dammen så det fick bli spomben.

Jag hade med mig mina karprullar som nu är clipsade och klara inför passet. Jag ska ner och mäska med mer partiklar och boilies i veckan fram till onsdag, torsdag går ingenting i och på Fredag är jag på plats. Jag stannar till Söndag. Jag kommer köra ett spö med popup och plastmajs och två spö med bottenbete med plastmajs. Tror det kan bli bra med tanke på att där är majs i partikelmixen. Kanske stor risk för bralle men så får det bli.

Fan vad najs att man kan köra igen!!!
Bivviet och bivviegolvet fick sig en ordentlig tvätt idag så nu är allt fit for fight.

Hoppas nu det funkar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar