Kärlek

Kärlek

Så många har läst i bloggen

tisdag 27 mars 2012

Härlig premiär på dubbeln 2012

Begav mig till Dubbeln i Östra dammen för ett dagspass. Helt fantastiskt väder med strålande sol och varmt.

Efter några timmars tysta larm så får jag ett run på högerspöet, jag lyfter spöet och har fast fisk. De första knycken känns lite som Karp fast sen efter en kort stund så känner jag att det är en Braxen., efter en något fumlig håvning så tar jag ett par snabba bilder och sen får den simma iväg igen. Jag blev riktigt glad för denna Braxen. Känns som det va evigheter sen jag fick någon fisk.

Jag fick trevligt besök av Mr Carpoholic, vi ska lägga ett pass ihop om några veckor.

Hela dagen kändes magisk! Varmt, soligt, och bara allmänt underbart!!

Lite bilder från dagens pass



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar