Kärlek

Kärlek

Så många har läst i bloggen

söndag 29 januari 2012

Tankar om Nash Diffusion Camo

Jag kollade in en film från Nash tackle och fick syn på lite prylar jag väldigt gärna vill testa den kommande säsongen och det är Nash Diffusion Camo. Hoppas på att någon av butikerna tar hem dessa produkter.

Enligt filmsekvenserna i reklamsnutten så verkar de smälta in otroligt bra på olika typer av bottnar, inte bara leadern utan även alla de andra komponeterna verkar smälta in otroligt bra. Sen är det klart, de som filmat detta visar såklart de allra bästa sekvenserna så man får väl kanske inse att det kanske inte är exakt som de visar i filmen men helt klart värt att testa tycker jag.

Sen är det faktiskt som så att jag har fått fisk på de jag använder nu så jag vet att det jag har fungerar! Jag kör just nu med kordas grejer samt en del prylar från ESP, FAST jag tänker ge Diffusion camo en chans.

Här kommer lite bilder på en del av komponenterna samt länk till filmen i FULL version. http://www.youtube.com/watch?v=PX-vK8GVhm4

Ha det gott!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar